LasMail 1.21

Tällä pluginilla voit lukea sähköpostisi suoraan tv-ruudulta. Ohjelma tukee POP3 sähköposteja, mukaan lukien Gmail. Ohjelmaan voi lisätä useita sähköpostilejä ja tilit voi myös jaoitella erikseen usealle eri käyttäjälle. Ohjelma toimii ainakin Suomipoeka, Gemini, Colosseum ja LT-The Third Challenge imageilla. (LT-imageen asennus poikkeaa hieman alla mainitusta ohjeesta sillä siinä ei ole "Blue panelia" vaan oma LT Menu)

Lataa pakattu asennus tiedosto klikkaamalla hiiren oikealla napilla Tästä ja valitse "Tallenna kohde levylle". Pura paketti tietokoneellasi ja siirrä purettu lasmail121.tar.gz tiedosto Dreamboxin /usr/tmp kansioon vaikkapa FTP-ohjelmalla. Asennus aloitetaan kaukosäätimen "Menu" näppäimellä ja valitaan "Blue-Panel", kohta 2 eli "Addons", Manual install, Addons (tar.bz2 / tar.gz) ja valitaan lasmail121.tar.gz. Kun asennus on valmis, täytyy dreambox käynnistää uudelleen. Käynnistyksen jälkeen LasMail löytyy "Menu/Lisäosat" valikosta. Käynnistä Lasmail, avautuu ikkuna:
"Please enter a name for the new Mailbox" eli tähän tulee haluamasi nimi sähköposti laatikolle(vaikka oma nimesi), seuraavaksi tulee:
"Please enter a server name of the your Mailbox" tähän kirjoitetaan sähköpostipalvelimen osoite, esim Gmailissa: "imap.gmail.com" seuraavaksi:
"Server use SSL connection?" valitse No tai Yes riippuen tukeeko sähköpostisi SSL-yhteyttä(Esim. Gmailissa valitaan "Yes") seuraavaksi annetaan sähköpostiosoitteesi "moc.liamg|iseettioso#moc.liamg|iseettioso" ja viimeisenä: "Please enter password of the your mailbox" eli sähköpostisi salasana. Tämän jälkeen käynnistä plugin uudelleen ja se on käyttövalmis. Alla kuva sähköpostilaatikosta.

lasmail121
Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License