Lisäosat

Pluginit eli lisäosat ovat Dreamboxiin asennettavia apuohjelmia. Osa plugineista asentuu automaattisesti asentaessasi imagen (esim. LT The Third Challenge, Suomipoeka) joten pluginien määrä Dreamboxissasi riippuu käyttämästäsi imagesta. Plugineja voi asentaa helpoimmin näppäilemällä kaukosäätimestä "Menu/Lisäosat/lataa lisäosia".
Imaget joissa on Blue panel, esim. Gemini 2 ja Suomipoeka (käynnistyy kaukosäätimen sinisellä näppäimellä), sieltä löytyy myös pluginien asennus ja haku. Plugineja voi asentaa myös manuaalisesti Blue panelin kautta, tässä tapauksessa sinun tarvitsee ladata plugin paketti ensin tietokoneelle ja purkaa se, siirtää tiedosto FTP ohjelmalla /tmp kansioon dreamboxille ja asentaa se manuaalisesti Blue Panelin kautta. Myös monissa muissa imageissa on mahdollista asentaa plugineita valikoiden kautta, esim. LT- The Third Challengessa pääsee asentelemaan näppäilemällä "Menu, LT Menu, OK, Addon Manager, Download LT Addons.

Plugineja on olemassa useita kymmeniä, ellei jopa satoja ja lisää tulee kokoajan. Alla on esitelty muutamia plugineja ja mukana on myös asennusohjeet.

Pluginit:

Antiscrollbar

Backup/Restore

Barry Allen Multiboot

Diabolius Web-selain

Dreamboy

Elektro power save 3.0.0

LasMail

MovieRetitle 1.0

Pictureplayer

Suomipoeka v0.9.1-r3

Tuxbox Games

Tuxfrodo - C64 Emulator

TuxTerm

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License