Elektro Power Save 3.0.0

Guteminen tekemä plugin jolla voi määritellä Dreamboxin sammumaan Deep Standby-tilaan haluamanasi aikana. Eli pluginin tarkoituksena on säästää sähköä, ettei boksi olisi jatkuvasti päällä. Pluginin oletus sammutusaika on keskiyöstä aamukahdeksaan, ajan voi muutta myös haluamakseen.

Asennus Gemini/Blue Panel pohjaisiin imageihin:
Lataa asennus tiedosto Täältä Siirrä paketti “enigma2-plugin-extensions-elektro_3.0.0-r0_mipsel.ipk” Dreamboxin /tmp kansioon vaikkapa FTP-ohjelmalla. Asennus aloitetaan kaukosäätimen "Menu" näppäimellä ja valitaan "Blue-Panel", kohta 2 eli "Addons", Manual install, Addons (*.ipk) ja valitaan “enigma2-plugin-extensions-elektro_3.0.0-r0_mipsel.ipk”. Kun asennus on valmis, täytyy dreambox käynnistää uudelleen ellei se käynnisty automaattisesti.

Asennus LT-The-Fourth-(R)evolution imageen.
Lataa asennus tiedosto Täältä Siirrä paketti “enigma2-plugin-extensions-elektro_3.0.0-r0_mipsel.ipk” Dreamboxin /tmp kansioon vaikkapa FTP-ohjelmalla. Asennus aloitetaan kaukosäätimen "Menu" näppäimellä ja valitaan LT-Menu/Addon Manager/Manual install ja “enigma2-plugin-extensions-elektro_3.0.0-r0_mipsel.ipk”. Kun asennus on valmis, täytyy dreambox käynnistää uudelleen ellei se käynnisty automaattisesti.

Kun plugin on asennettu se löytyy Menu/Lisäosat valikosta.
Alla kuva Pluginin asetuksista LT4 imagesta.

elektromenu.jpg
Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License